Ձոն, կամ մայրիկատոն

Նախագիծը սկսում ենք իրականացնել մարտի 1-ից մինչև ապրիլի 10-ը

Նախագծից ակնկալվող արդյունքներ — Մայրիկների մասին հնարավորինս շատ տեղեկությունների հավաքագրում՝

  • սիրելի մուլտֆիլմ, ֆիլմ
  • սիրելի երգ
  • սիրելի խաղ /բակային, սեղանի/
  • մանկության ընկեր կամ ընկերուհի, որի հետ մեծացել և մինչ օրս ընկերություն է անում
  • հաճախած դպրոցը, մանկապարտեզը
  • ի՞նչ խմբակի է այցելել
  • ի՞նչ երազանք է ունեցել և արդյոք կատարվել է
  • հետաքրքիր դեպք, որ մինչ օրս չի մոռանում

Նախագծի ընթացքը — Տեղեկությունները հավաքել ռադիոնյութի, տեսաֆիլմի, պրեզենտացիայի տեսքով:

Տատիկ-պապիկներից հավաքել մայրիկների մանկության ամենասիրելի խաղերի, խաղալիքների, սովորությունների մասին տեղեկություններ: Գտնել նմանություններ ձեր և մայրիկի միջև /տեսքի, բնավորության, նախասիրությունների/

Տեխնոլոգիայի դասաժամերին կախազարդեր պատրաստել մայրիկների անվանատառերով:

Արեգ Դուրյան  Հարցազրույց մայրիկիս հետ ,  «Ես եւ մայրիկս»  ,   Շնորհավորական բացիկ
Մարիա Ստեփանյան Հետաքրքիր պատմութուն ,   Մայրիկս ու ես  ,  Էլեկտրոնային բացիկ
Նարե Սարգսյան  Մայրիկս ու ես  ,   Նարեի հարցազրույցը մայրիկից
Արինա Իսախանյան Հետաքրքիր դեպք տատիկից , Ես և իմ մայրիկը , Մայրիկիս
Արայիկ Թումանյան Հետաքրքիր պատմություն , Ես և մայրիկս
Մարիա Նավոյան  Հարցազրույց մայրիկի հետ  ,  Խորհուրդներ Մարիայից
Մարի Ավդալյան Հետաքրքիր օր
Արտավազդ Մելքոմ Մելքոմյան  Հարցազրույց մայրիկից , Մայրիկս ու ես  ,  Էլեկտրոնային բացիկ
Յանա Բաղդասարյան Էլեկտրոնային բացիկներ   ,   Ես և մայրիկս
Նելսոն Խաչատրյան Մայրիկիս հետ , Մայրիկս ու ես ,
Ժորա Գիժլարյան Հետաքրքիր դեպք  ,  Մայրիկս և ես , Գարնանային բացիկ
Գոհար Թալանչյան  Զվարճալի պատմություն  , Ես և մայրիկս
Միքայել Միքայելյան  Մայրիկս և ես
Արեգ Տոնոյան  Մայրիկս ու ես
Մասսիմո Խարբութլի Մայրիկի անակնկալը  , Ես և մայրիկս
Ռոզի Հովհաննիսյան Նվեր մայրիկիս ,  Մայրիկս և ես
Մանե Մաչկալյան   Շնորհավորական բացիկ
Արեն Գրիգորյան Ես և իմ մայրիկը
Արեգ Իբրանյան Մայրիկս և ես

Оставьте комментарий

Մասսիմո Խարբութլի

Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր Միջին դպրոց 6/4

Ալեն Հարությունյանի բլոգ

Միջին դպրոց, 7.5 դասարան

Սյուզաննա Վարսանյան

Ն. Աշտարակեցու1 դպրոց

Լրագրողների ակումբ

«Մխիթար Սեբաստացի » կրթահամալիր

Ընթերցողի բլոգ

Մխիթար Սեբաստացի Կրթահամալիր

Դիլիջանի թիվ 3 մանկապարտեզ ՀՈԱԿ

Տնօրեն՝ Լիաննա Խալաֆյան

Մարի Միքայելյանի մեդիամիջավայր

«Իմացումի հրճվանք» ծրագրի 3-րդ դասարան, Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր, Հյուսիսային դպրոց-պարտեզ, Հասցե՝ Րաֆֆու 69/1, Հեռ. 73 52 10, Էլ. հասցե՝ artschool@mskh.am

Բարի գալուստ իմ մեդիամոլորակ

2022-2023 ուսումնական տարի. 3-1 դասարանի բլոգ

Մարի Միքաելյանի բլոգ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Իմ կախարդական մոլորակը

Միլենա Հարությունյան Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր, Ավագ դպրոց 12.1 դասարան

Անահիտ Բեկյան

"Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիր

Armen Abisoghomyan

Personal Blog | www.abisoghomyan.com

ՏՈՒՆՏՈՒՆԻԿ

մանկական.ուսուցողական.ժամանցային

Հայկական թվային գրադարան

Ձեր օնլայն հանրագիտարանը

Հայկական կակաչ (Papaver Armeniacum)

Հոգևոր-մշակութային կայք - Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Ազնիվ Հովհաննիսյան

Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր

Հոգեբանի բլոգ

Տաթև Ավետիսյան, Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր, Քոլեջ

3․1 դասարանի բլոգ

Դպրոց-պարտեզ Հեռ` +374 (10) 74 2172 Հեղինակ`Հռիփսիմե Առաքելյան h.araqelyan@mskh.am

Դասվարի բլոգ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր,Արևելյան դպրոց, 1-2 դասարան

Արմինե Աբրահամյանի բլոգ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր