Թումանյանական օրեր
Նախագիծը իրականացնում եմ արևմտյան դպրոց-պարտեզի 1-1 դասարանի սովորողների հետ
Կրթահամալիրում ամեն տարի փետրվարին իրականացնում ենք Թումանյանական օրեր նախագիծ: Կրտսեր դպրոցում երեխաները բերանացի սովորում են Թումանյանի խաղիկները, ոտանավորները, մանկական բանաստեղծությունները , հեքիաթները և այլն: Ուսուցումը ավելի հետաքրքիր և հեշտ դարձնելու համար կիրառում ենք ուսուցման կազմակերպման տարբեր ձևեր. խաղ, թատրոն, մնջախաղ:
Նպատակը .
1.Ծանոթանալ Թումանյանի ստեղծագործություններին
- Հովհաննես Թումանյանկենսագրություն (մատչելի տեղեկատվական նյութ )
3.խոսքի կուլտուրայի մշակում
4.սերը դեպի ընթերցանություն
Նյութերի ցանկ
- Կռունկները
- Արտուտիկ
- Լուսաբացին
- Շունը
- Փիսիկի գանգատը
- Փիսոն
- Էս էն է
- Բզեզի դպրոցը
- Ամպն ու սարը
- Քամին
- Առաջին ձյունը
- Մարտը
- Հուռնի գնաց բանջարի
Հեքիաթներ՝ «Ծիտը», «Բարեկենդան», «Սուտասանը», «Անհաղթ աքլորը», «Պոչատ աղվեսը» «Չարի վերջը» Ճամփորդները
Մեդիաներկայացում -Թումանյանական հերոսների խառնաշփոթ
Ռադիոնյութերի ստեղծում
Մայրենի-տեխնոլոգիա- Մուտքագրում ենք անցած հեքիաթի հերոսների անունները, նկարում ենք /paint ծրագրով, կամ գունաներկով/ անցած հեքիաթի հերոսներին և յուրաքանչյուրի մոտ գրում ենք անունը: Կավով, պլաստիլինով ծեփում ենք հերոսներին, ծեփում ենք անցած հեքիաթի, կամ բանաստեղծության վերնագիրը: Ամեն հեքիաթից մի հերոս ենք ընտրում և հորինում նոր հեքիաթ: Սովորողները փորձում են իրենց պատկերացմամբ նկարագրել Հովհաննես Թումանյանին:
Մաթեմատիկա- Հաշվուն ենք թե ո՞ր հեքիաթում, քանի՞ հերոս կա, համեմատում ենք՝ ո՞ր հեքիաթի հերոսներն են ավելի շատ: Կազմում ենք պարզ խնդիրներ: Հաշվում ենք անցած հեքիաթների և բանասեղծությունների քանակը, համեմատում ենք:
Մուլտֆիլմեր- Շունն ու կատուն , Սուտասանը , Քաջ Նազարը , Կացին ախպեր ,Բարեկենդան , Կիկոսի մահը , Ձախորդ փանոսը
Նախագծի ընթացքում կայցելենք Մալյան թատրոն՝ Հ.Թումանյանի<<Տաս հեքիաթ>> ներկայացումը դիտելու:
- Posted in: 1-ին դասարան ♦ 2018-2019 ուսումնական տարի ♦ Նախագծեր ♦ Բոլոր նյութերը