Թումանյանական օրեր
Մասնակիցներ՝ 3-րդ դասարանի սովորողներ, ծնողներ
Ժամանակահատված՝ Փետրվար
Նախագծի նպատակը — Թումանյանական ստեղծագործությունների միջոցով զարգացնել սովորողների բանավոր և գրավոր խոսքը, վերլուծական, քննադատական մտածողությունը, ստեղծագործական երևակայությանը, անկաշկանդ արտահայտելու կարողությունը ։
Ընթերցանության նյութեր — «Ձախորդ Փանոսը», «Անխելք մարդը», «Խելոքն ու հիմարը», «Տերն ու ծառան»,«Բարեկենդանը», «Մի կաթիլ մեղրը», «Անբան Հուռին», «Քեֆ անողի քեֆը չի պակսիլ» …
Բանաստեղծություններ
«Ամենից լավ տունը », «Երեք խելոք մի հին տաշտով» և քառյակներ:
Գործողությունների ընթացքը
Սովորող սովորեցնող նախագծի շրջանակում, 3-րդ դասարանի սովորողները բերանացի կարդում են Թումանյան, կրտսեր ընկերների համար:
- Նախակրթարան ՝ 2-4 տարեկաններ- Պոչատ աղվեսը
- 5-տարեկան— Անբան Հուռի 5-տարեկան
- 1-ին դասարան— Անխելք մարդը
Մայրենի+տեխնոլոգի+մեդիա
Խմբային աշխատանք՝ Սովորողները բաժանվում են խմբերի։ Ընթերցում են Թումանյանի ստեղծագործություններից մեկը։ Այդ ստեղծագործությունը բաժանում ենք հատվածների Ամեն խումբ paint ծրագրով նկարում է այդ հատվածը։ Հետո դերերով կարդում են։ Քննարկելիս մի խումը մեղադրում է բացասական հերոսներին, մյուսը ՝ փորձում է արդարացնել։ Սովորողները պետք է կարողանան հիմնավոր փաստարկներով համոզել հակառակորդ թիմերին, որ իրենք իրավացի են: Այնուհետև ամեն խումբ ձայնագրում է ստեղծագործության իրեն բաժին հասած հատվածը, կիրառելով նոր սովորած մոնտաժային ծրագրով, փորձում է աուդիոգիրք պատրաստել: Այս մեթոդով ստեղծվում է թումանյանական ստեղծագործությունների աուդիոփաթեթ ։
Տեխնոլգիական աշխատանքներ՝ Թափոններով, կավով, պլաստիլինով ստեղծում ենք թումանյանական հերոսներին:
Ընտանեկան նախագծեր — Թումանյան կարդում ենք ընտանիքում ՝ ներառելով ընտանիքի բոլոր անդամներին։ Ստեղծվում է թումնայանական ռադիոնյութերի փաթեթ ։
Ռոդարիական հնարքների կիրառում —Թումանյանի ստեղծագործություններից վերցնում ենք հատվածներ և այնպես դասավորում, որ ստացվի անսովոր, զարմանալի մի պատմություն կամ հեքիաթ:
- Ի՞նչ կլիներ, եթե …
- Հեքիաթների շիլափլավ
- Շուռ տված հեքիաթներ
- Իսկ հետո ի՞նչ եղավ
- Ստեղծագործական երևակայություն
Տրվում են բառեր, որոնցով պետք է պատմություն կամ հեքիաթ հորինեն: Բառերը վերցնում ենք հեքիաթներից. օրինակ «Անբան Հուռին» հեքիաթից վերցնում ենք 5 բառ և ևս 5 բառ «Անխելք մարդը» հեքիաթից, սկսում ենք մի նոր հեքիաթ հորինել :
Արված աշխատանքներ
Անբան Հուռին /վարպետության դաս Մարգարիտա Թամազյան և ընկերներ
Շունն ու կատուն ( փոքրիկ տեսանյութ ) Յանա Բաղդասարյան
Բարեկենդան / Հ.Թումանյան Մանե Մաչկալյան
Սեվուկ ՈՒլիկ հեքիաթը Գոհար Թալանչյան
Քննարկում /Անբան Հուռին Աշխեն Թադևոսյանի և ընկերներ
Սուտասանը /վարպետության դաս/ Աշխեն Թադևոսյանի և ընկերներ
Սուտասանը /Վարպետության դաս Լենա
Վարպետության դաս. Սուտասանը Ծաղիկի Գասպարյան
Թումանյանական նախագծի ամփոփումը Սաթենիկ Ղազարյանի հետ
- Posted in: 3-րդ դասարան ♦ Նախագծեր ♦ Բոլոր նյութերը