Ուսումնական, ընտանեկան ամառ

get

Մասնակիցներ՝ 2-3-րդ դասարանի սովորողներ
Տևողությունը՝ հուլիսի 22- օգոստոսի 30

Ամառային արձակուրդներին իրականացվող նախագծերն են՝

Սիրելի՛ սովորողներ, գիտեք որ ագարակում արդեն  մեղվանոց ունենք:

Առաջարկում եմ ամռանը գյուղում լինելու դեպքում՝ շրջեք ձեր գյուղում, գտնե՛ք մեղվապահների,  հարցազրույցներ վերցրե՛ք նրանցից, թե ինչպե՞ս են խնամում մեղուներին, ինչպե՞ս են մեղուներն աշխատում, քանի՞ տարի են ապրում, և ինչպե՞ս է ստացվում, որ յուրաքանչյուր մեղու իր փեթակն է մտնում: Համացանցից գտե՛ք տեղեկատվական նյութեր մեղուների, մեղրի մասին:

Մինչ ֆիզիկական միջավայրում հանդիպելը՝ առաջարկում եմ դիտել մեր ագարակի մեղուներին:

Դիտե՛ք նաև հետևյալ ֆիլմերը՝

Հաղորդաշար մեղուների մասին

Մեղուների մասին պատմում է Ռոբերտ Խաչատրյանը:

Ագարակի մեղվանոցը ներկայացնում է Քնարիկ Ներսիսյանը:

Ընթերցանության ցանկ՝

  1. Երկնագույն նետը /Ջաննի Ռոդարի/
  2. Փիթր Փենը Քենսինգթոնի այգիներում /Ջեյմս Մեթյու Բարրի/
  3. Չարլին ու շոկոլադի գործարանը / Ռոալդ Դալ/
  4. Երկարագուլպա Պիպին_Աստրիդ Լինդգրեն
  5. Էմիլը Լյոնեբերգայից_Աստրիդ Լինդգրեն
  6. Պինոքիոյի արկածները_Կարլո Կոլլոդի
  7. Ջելսոմինոն խաբեբաների աշխարհում_Ջաննի Ռոդարի
  8. «Գանձերի կղզին»  Ռոբերտ Լուիս Սթիվենսոն
  9. «Քեռի Ֆյոդորը, կատուն և շունը» Էդուարդ Ուսպենսկի
  10. «Կառլսոն» Աստրիդ Լինդգրեն
  11. Այլ /ձեր ցանկությամբ/

Մուլտֆիլմեր և ֆիլմեր՝ 

  1. Մանչուկն ու Կառլսոնը
  2. Ջելսոմինոն խաբեբաների աշխարհում` առջին մաս, երկրորդ մաս
  3. Բրեմենյան երաժիշտները
  4. Բուրատինոյի արկածները/ մուլտֆիլմ/
  5. Երեք ընկույզ Մոխրոտի համար
  6. Բուրատինոյի արկածները/ ֆիլմ/
  7. Չարլին ու շոկոլադի գործարանը
  8. Թոմ Սոերի արկածները
  9. Փոքրիկ արքայադուստրը

Սիրելի՛ սովորողներ, սիրով սպասում ենք նաև ձեր առաջարկած մուլտֆիլմերին և ֆիլմերին:  Առաջարկները հրապարակե՛ք ձեր բլոգներում, հղումն ուղարկե՛ք ինձ և ձեր ընկերներին: Նշված ֆիլմերն ու մուլտֆիլմերը դիտելուց հետո՝ հրապարակի՛ր քո բլոգում և փոքրիկ պատում գրի՛ր քո տպավորությունների մասին: Հին ֆիլմերն ու մուլտֆիլմերը համեմատի՛ր այժմյան ֆիլմերի և մուլտֆիլմերի հետ: Գտի՛ր մի քանի տարբերություն և արտահայտի՛ր քո վերաբերմունքը:

Արդյունքներն անպայման հրապարակի՛ր քո  բլոգում։

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

Մասսիմո Խարբութլի

Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր Արևմտյան Դպրոց-պարտեզ 5.1 դասարան mskh.am

Ալեն Հարությունյանի բլոգ

Միջին դպրոց, 6.5 դասարան

Սյուզաննա Վարսանյան

Ն. Աշտարակեցու1 դպրոց

Լրագրողների ակումբ

«Մխիթար Սեբաստացի » կրթահամալիր

Ընթերցողի բլոգ

Մխիթար Սեբաստացի Կրթահամալիր

Դիլիջանի թիվ 3 մանկապարտեզ ՀՈԱԿ

Տնօրեն՝ Լիաննա Խալաֆյան

Մարի Միքայելյանի մեդիամիջավայր

«Իմացումի հրճվանք» ծրագրի 3-րդ դասարան, Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր, Հյուսիսային դպրոց-պարտեզ, Հասցե՝ Րաֆֆու 69/1, Հեռ. 73 52 10, Էլ. հասցե՝ artschool@mskh.am

Բարի գալուստ իմ մեդիամոլորակ

2022-2023 ուսումնական տարի. 2-1 դասարանի բլոգ

Մարի Միքաելյանի բլոգ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Իմ կախարդական մոլորակը

Միլենա Հարությունյան Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր,Միջին դպրոց 11.1 դասարան

Անահիտ Բեկյան

"Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիր

Armen Abisoghomyan

Personal Blog | www.abisoghomyan.com

ՏՈՒՆՏՈՒՆԻԿ

մանկական.ուսուցողական.ժամանցային

Հայկական թվային գրադարան

Ձեր օնլայն հանրագիտարանը

Հայկական կակաչ (Papaver Armeniacum)

Հոգևոր-մշակութային կայք - Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Ազնիվ Հովհաննիսյան

Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր

Մեդիամիջավայր

Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր /t.avetisyan@mskh.am / Հասցե` Հարավարևմտյան զանգված, Ա. Բաբաջանյան 38/1 Հեռ` +374 (10) 74 21 72 Էլ. փոստ` dproc-partez@mskh.am

3․1 դասարանի բլոգ

Դպրոց-պարտեզ Հեռ` +374 (10) 74 2172 Հեղինակ`Հռիփսիմե Առաքելյան h.araqelyan@mskh.am

Դասվարի բլոգ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Արևելյան դպրոց-պարտեզ, «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի երրորդ տարի

Արմինե Աբրահամյանի բլոգ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

%d такие блоггеры, как: