Հեղինակային կրթական ծրագրային կազմակերպում (ցուցանիշներ). ուսումնական բլոգներ

IMG_0837

Ծրագրի ղեկավարի բլոգ
Դաստիարակների բլոգներ 
Դասավանդողների բլոգներ
Կազմակերպիչների բլոգներ

Սովորողների բլոգներ՝

Բլոգի բաժիններ

3-1- դասարան

  • մայրենի- 9 սովորող
  • մաթեմատիկա- 1սովորող
  • ճամփորդություն- 13սովորող
  • օտար լեզու- 0 սովորող
  • այլ- 7սովորող
  • չունի- 0 սովորող

3-2դասարան

  • մայրենի- 20 սովորող
  • մաթեմատիկա- 20 սովորող
  • ճամփորդություն- 20 սովորող
  • օտար լեզու- 20 սովորող
  • այլ- 19 սովորող
  • չունի- 1 սովորող

4-1 դասարան
4-1դասարանում, կան սովորողներ որոնք նյութը տեղադրում են վերնագրի փոխարեն

  • առարկայական բաժիններ 9սովորող
  • ոչ բոլոր բաժիններն ունի 2սովորող
  • բաժիններ չունի 12 սովորող
  • այլ 1 սովորող

4-2 դասարան

  • առարկայական բաժիններ — 18
  • ոչ բոլոր բաժիններն ունի  1 սովորող
  • բաժիններ չունի 3 սովորող
  • այլ 0սովորող

5-1 դասարան

  • առարկայական բաժիններ- 24 սովորող
  • ոչ բոլոր բաժիններն ունի 0 սովորող
  • բաժիններ չունի 1  սովորող
  • այլ
    Մի քանի սովորողի մոտ պակասում էր բնագիտություն և հայրենագիտություն բաժինները:

5-2 դասարան

  • առարկայական բաժիններ 22սովորող
  • ոչ բոլոր բաժիններն ունի 0 սովորող
  • բաժիններ չունի 4 սովորող
  • այլ

Բլոգի կիրառությունը

3-1- դասարան

  • հաճախ- 9 սովորող
  • ունի մեկ նյութ- 8սովորող

3-2- դասարան

  • հաճախ- 15 սովորող
  • ունի մեկ նյութ- 6 սովորող

4-1 դասարան

  • հաճախ- 17 սովորող
  • նյութ հաճախ չի տեղադում- 1 սովորող
  • նյութ չունի- 5 սովորող

4-2 դասարան

  • հաճախ- 22 սովորող
  • ունի մեկ նյութ- 0 սովորող
  • նյութ չունի-  0 սովորող

5-1 դասարան

  • հաճախ-25 սովորող
  • ունի մեկ նյութ- 0 սովորող
  • նյութ չունի- 0 սովորող

5-2 դասարան

  • հաճախ- 26 սովորող
  • ունի մեկ նյութ- 0 սովորող
  • նյութ չունի- 0 սովորող

 

Կարծում եմ, սովորողների բլոգում ակտիվ լինելը ըստ դասարանների, ցույց է տալիս բլոգավարության աճը: Եթե երրորդ դասարանում կան սովորողներ, որ քիչ են ակտիվ և չունեն բաժիններ, ապա չորորդում երևում է , որ ավելի շատ սովորողներ են ակտիվ բլոգում: Դե, իսկ հինգերորդ դասարանում կարծում եմ բլոգավարությունը գերազանց վիճակում է:

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

Մասսիմո Խարբութլի

Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր Արևմտյան Դպրոց-պարտեզ mskh.am

Ալեն Հարությունյանի բլոգ

Միջին դպրոց, 6.5 դասարան

Սյուզաննա Վարսանյան

Ն. Աշտարակեցու1 դպրոց

Լրագրողների ակումբ

«Մխիթար Սեբաստացի » կրթահամալիր

Ընթերցողի բլոգ

Մխիթար Սեբաստացի Կրթահամալիր

Դիլիջանի թիվ 3 մանկապարտեզ ՀՈԱԿ

Տնօրեն՝ Լիաննա Խալաֆյան

Մարի Միքայելյանի մեդիամիջավայր

«Իմացումի հրճվանք» ծրագրի 3-րդ դասարան, Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր, Հյուսիսային դպրոց-պարտեզ, Հասցե՝ Րաֆֆու 69/1, Հեռ. 73 52 10, Էլ. հասցե՝ artschool@mskh.am

Բարի գալուստ իմ մեդիամոլորակ

2022-2023 ուսումնական տարի. 2-1 դասարանի բլոգ

Մարի Միքաելյանի բլոգ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Իմ կախարդական մոլորակը

Միլենա Հարությունյան Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր,Միջին դպրոց 11.1 դասարան

Անահիտ Բեկյան

"Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիր

Armen Abisoghomyan

Personal Blog | www.abisoghomyan.com

ՏՈՒՆՏՈՒՆԻԿ

մանկական.ուսուցողական.ժամանցային

Հայկական թվային գրադարան

Ձեր օնլայն հանրագիտարանը

Հայկական կակաչ (Papaver Armeniacum)

Հոգևոր-մշակութային կայք - Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Ազնիվ Հովհաննիսյան

Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր

Մեդիամիջավայր

Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր /t.avetisyan@mskh.am / Հասցե` Հարավարևմտյան զանգված, Ա. Բաբաջանյան 38/1 Հեռ` +374 (10) 74 21 72 Էլ. փոստ` dproc-partez@mskh.am

3․1 դասարանի բլոգ

Դպրոց-պարտեզ Հեռ` +374 (10) 74 2172 Հեղինակ`Հռիփսիմե Առաքելյան h.araqelyan@mskh.am

Դասվարի բլոգ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Արևելյան դպրոց-պարտեզ, «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի երրորդ տարի

Արմինե Աբրահամյանի բլոգ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

%d такие блоггеры, как: