Մաթեմատիկան առաջին դասարանում

Մաթեմատիկան մարդու կյանքում մեծ դեր է խաղում։ Այն օգնում է կողմնորոշվելու առօրյայում տարածության մեջ, կռահելու կարողությունը, սովորողի մոտ զարգացնում և ձևանորում է նաև տրամաբանական, լեզվական մտածողությունը ։ Մաթեմատիկան օգնում է նաև սովորողի մոտ ձևավորել ուշադրության կենտրոնացումը։

Առաջին դասարանում մաթեմատիկան պետք է սկսել հենց կողմնորոշիչ խաղերով։ Քանի որ մարդու տեսողական հիշողությունը, շոշոփելով գուշակելու կարողությունը ավելի զարգացած է, ապա խաղերի միջոցով առավել հեշտ կարող են սովորել, հասկանալ, համեմատել և տեսնել առարկաների հատկություը, միմյանց հետ համեմատելով միավորելու և մաս անջատելու կարողությունը և այլն։

Նմանատիպ խաղի մեկ օրինակ.
Երկու արկղում կամ պարկի մեջ լցնում ենք փափուկ և չոր խաղալիքներ: Սովորողը մոտենում է պարկին, առանց նայելու, պարկի մեջ շոշափում է խաղալիքը և ասում՝ առարկան չոր է թե՞ փափուկ, ըստ դրա էլ առանձնացնում է խաղալիքը, տեղավորելով նախապես որոշված զամբյուղում: Նույնը անում ենք նաև երկրաչափական պատկերներ յուրացնելիս. Խորանարդի օգնությամբ սովորողը շոշափելով գուշակում է երկրաչափական պատկերները կամ երկրաչափական պատկերներով սկսում ենք տարբեր նկարներ ստանալ։

Թվաճանաչության շրջանում նույնպես շատ կարևոր է, որ սովորողը զգա, կամ տեսնի թիվը: Շատ է օգնում իր կամ ընկերոջ մարմնի մասերը հաշվելը, գրքի համարակալած էջերը, ինչպես նաև նմանատիպ առաջադրանքները.

  • կարո՞ղ ես թվել մարմնիդ բոլոր այն մասերը, որից մեկն ունես /երկուսն, հինգը, տասը․․․․/
  • քանի՞ աչք ուես
  • հաշվի՛ր սեղանից միչև դուռը քանի՞ քայլ ես անում
  • քանի՞ քայլ ես անում տանից-դպրոց, կամ դպրոցից-տուն գնալիս
  • քանի՞ աստիճան ես բարձրանալու, կամ իջնելու, որ հասնես դասարան
  • աստիճանները երկուական բարձրացի՛ր և հաշվի՛ր /2;4;6…./
  • քանի՞ աղջիկ  կամ տղա կա դասարանում…..
  • զույգերով / եռյակներով, քառյակներով, հինգական/ շարք կանգնելը

Ահա այսպիսի հարցերի ու խաղերի միջոցով սովորում են հաշվել:

Թվի հետ գործողությունների ժամանակ, օգնության են հասնում մատերը, լեգոյի հատիկները, խորանարդիկները, մատիտները, ձեռքի տակ ընկած ցանկացած առարկա: Երբ սովորողին տեսանելի է գործողության ընթացքը /ավելացնելն ու պակասեցնելը/  ավելի հեշտ է պատկերացնում, գործողությունը, ավելի հետ է խնդիրներ կազմում և լուծում: Տասի սահմանում գումարել-հանելը պետք է խաղի միջոցով սովորողի մոտ դարձնել հմտություն: Մինչև տարեվերջ սովորողը պետք է հմտացած լինի և վստահ քսանի սահմանում թվաբանական գործողություններ անի։

 

 

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

Սյուզաննա Վարսանյան

Ն. Աշտարակեցու1 դպրոց

Լրագրողների ակումբ

«Մխիթար Սեբաստացի » կրթահամալիր

Ընթերցողի բլոգ

Մխիթար Սեբաստացի Կրթահամալիր

Դիլիջանի թիվ 3 մանկապարտեզ ՀՈԱԿ

Տնօրեն՝ Լիաննա Խալաֆյան

Մարի Միքայելյանի մեդիամիջավայր

«Իմացումի հրճվանք» ծրագրի 3-րդ դասարան, Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր, Հյուսիսային դպրոց-պարտեզ, Հասցե՝ Րաֆֆու 69/1, Հեռ. 73 52 10, Էլ. հասցե՝ artschool@mskh.am

Մարի Միքաելյանի բլոգ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Իմ կախարդական մոլորակը

Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր,Միջին դպրոց 7.3 դասարան

Անահիտ Բեկյան

"Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիր

Armen Abisoghomyan

Personal Blog | www.abisoghomyan.com

ՏՈՒՆՏՈՒՆԻԿ

մանկական.ուսուցողական.ժամանցային

Հայկական հանրագիտարան

Ձեր թվային գրադարանը

Հայկական կակաչ (Papaver Armeniacum)

Հոգևոր-մշակութային կայք - Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Ազնիվ Հովհաննիսյան

Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր

Մեդիամիջավայր

Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր /t.avetisyan@mskh.am / Հասցե` Հարավարևմտյան զանգված, Ա. Բաբաջանյան 38/1 Հեռ` +374 (10) 74 21 72 Էլ. փոստ` dproc-partez@mskh.am

3․1 դասարանի բլոգ

Դպրոց-պարտեզ Հեռ` +374 (10) 74 2172 Հեղինակ`Հռիփսիմե Առաքելյան h.araqelyan@mskh.am

Արմինե Աբրահամյանի բլոգ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

%d такие блоггеры, как: