Խնկոյանի օրերը կրտսեր դպրոցում (1-4-րդ դասարաններ)

 

Նպատակը՝ուսումնական օրացույցով նախատեսված խնկոյանական օրերի  իրականացումը կրթահամալիրի կրտսեր դպրոցներում

Տևողությունը՝ հոկտեմբերի 17-23-ը

Տարիքային խումբը՝ 6-9 տարեկաններ (առաջինից չորրորդ դասարանցիներ)

Սպասվելիք արդյունքներ՝

Խնկոյանական մեդիանյութերի, աուդիոգրքերի, մեդիաերաժշտական ներկայացումների, էլեկտրոնային ընթերցարանների ստեղծում:

Նախատեսվում է՝

Ուսումնական ճամփորդություն դեպի Խնկոյանի անվան տուն-թանգարան

Խնկոյանական օրերը առաջին դասարանում

Նպատակը՝ Խնկոյանական օրեր նախագծի իրականացում կրտսեր դպրոցի առաջին դասարանում:

Խնդիրները՝

  • Խոսքի զարգացում
  • Մաթեմատիակական հասկացությունների ձևավորում
  • Մեդիատեխնոլոգիական հմտությունների ձևավորում
  • Բնագիտական տարրական հմտությունների ձևավորում
  • Երաժշտական ունակությունների դրսևորում, զարգացում
  • Տեխնոլոգիակն հմտությունների զարգացում.
  • Մարմնակրթություն, անձնական հիգենիա

Ստեղծագործությունների ցանկ

Խնկոյան <<Մեղու>>

Խնկոյան <<Աքաղաղն ու կտուրը>>

Պարտեզ. Խնկոյան 0-7 տարեկանների համար

Պարտեզ էլեկտրոնային ամսագիր. Խաղադարան

Նախագծի արդյունքում ակնկալում ենք ունենալ.

  • Մեդիաերաժշտական խաղ խնկոյանական ստեղծագործություններով
  • Աուդիոբանաստեղծություններ
  • Մեդիաընթերցարաններ

Սովորողների ամենօրյա  գործունեության տեսակները

  • Առավոտյան ծես
  • Բանավոր խոսք, թատրոն
  • Թվաբանություն –բնագիտություն
  • Մեդիատեխնոլոգիա
  •  Ծեփ կամ նկարչություն
  • Բնագիտական գործունեություն
  • Երգ-պար-խաղ
  • Մարմնակրթություն-հիգիենա
    • Սպասվելիք արդյունքները՝
    • * Դասարանային խմբի ձևավորում
    • * Ինքնաճանաչում, ինքնաուսումնասիրում,ինքնուրույնության  դրսևորում
    • * Խոսքի զարգացում (նաև՝ նկարչական լեզու, երաժշտական, շարժումների),   մտքերը   անկաշկանդ, հասկանալի, ամբողջական  արտահայտելու կարողության զարգացում
    • Պատմություն-պատմության հատված-նախադասություն-բառ-վանկ-հնչյուն-տառ հասկացությունների ձևավորում, ընկալում, ամրապնդում
    • Վանկատելու, հեգելու ունակությունների ամրապնդում:
    • Առանձին բառեր մուտքագրել, լինել որոշակի առումով տառաճանաչ:
    • * Համեմատություններ, խմբավորումներ կատարելու, տարածության և ժամանակի մեջ կողմնորոշվելու կարողությունների ձևավորում և զարգացում առարկաների թվի անկախությունը չափից, ճանաչել թվերը, թվի և քանակի կապը տեսնել, բանավոր հաշիվ՝ առաջ և հետ
    • Խնդրի և այլ հաշվելի տվյալներ  կարևորելու, ֆիքսելու կարողության ձևավորում
    • «մեկ և ավելի» գաղափարի յուրացում
    • * Մեդիահմտությունների ձևավորում և զարգացում՝ համակարգչի գործիքներ, ֆոտոխցիկով նկարել,  Pait ծրագրով աշխատել

Խնկոյանի <<Աքաղաղն ու կտուրը>> ստեղծագործության հետ աշխատանք

  • Բերանացի ասել
  • Անհասկանալ բառերի բացատրություն
  • Զրուցել աքաղաղի մասին /ինչպիսի՞ն է/
  • Բեմականացնել /աքլորներ, կտուրներ/
  • Արտասանել տարբեր ձայներով /ուրախ, տխուր, զարմացած, հարցական, հաստատուն, զարմացած…./
  • Paint նկարչական ծրագրով նկարել աքաղաղներ և մուտքագրել աքլոր բառը:
  • Բառերի վանկատում և հեգում:
  • Հոմանիշներ և հականաիշներ:
  • Հանելուկներ աքլորի մասին /նաև՝ հորինել/
  • Ոտանավորի աուդիոտարբերակի, մեդիաֆիլմի ստեղծում

Խնկոյանի <<Մեղու>> ստեղծագործության հետ աշխատանք

  • Ծաանոթանալ, զրուցել միջատների մասին /smart դասեր/
  • Բերանացի ասել
  • Անհասկանալի բառերի բացատրություն
  • Բարձր-ցածր, մեծ-փոքր, երկար-կարճ, հեռու-մոտիկ հասկացությունների ամրապնդում /smart դասեր/
  • Նկարել մեղվի անցած ճանապարհը:
  • Ոտանավորի խաղ-բեմականացում:
  • Paint նկարչական ծրագրով նկարել մեղուներ, մուտքագրել մեղու բառը:
  • Բառերի վանկատում, հեգում:
  • Հանելուկներ, շուտասելուկներ:
  • Հոմանիշներ, հականիշներ:
  • Ոտանավորի աուդոտարբերակի, մեդիաֆիլմի ստեղծում:

Նախատեսվում է մեկնել ուսումնական ճամփորդության Ա. Խնկոյանի տուն-թանգարան:

 

Խնկոյանական օրերը երկրորդ դասարանում

Նպատակը՝  Խնկոյական օրեր նախագծի իրականացում կրտսեր դպրոցի երկրորդ դասարանում:

 Խնդիրները` Խնկոյանական ընթերցարանների, ֆիլմերի, հեքիաթների ժողովածուների ստեղծում, Խնկոյանի ստեղծագործություններին  ծանոթանալ,  ընտանեկան կրթության կազմակերպումը՝ ընտանիքի ներգրավումը սովորողների ուսումնական գործունեությանը, բառապաշարի հարստացում, գրական ժաշակի ձևավորում ու զարգացում, ստեղծագործական երևակայության, բանավոր խոսքի, տեխնոլոգիական, մեդիատեխնոլոգիական, բնագիտական, երաժշտական հմտությունների զարգացում, էլեկտրոնային փոստի կիրառում, ենթակայքի սպասարկում անհատական էջերից, խմբային(դասարանական) մեդիանյութերի, մեդիափաթեթների ստեղծում, առցանց քննարկումների կազմակերպում:

  • Նախապատրաստական փուլ

Առաջին փուլում մի փոքր զրուցել Խնկոյանի մասին, պարզել երեխաների ունեցած ինֆորմացիան, վերհիշել առաջին դասարանում սովորած ստեղծագործությունները:

Համացանցում որոնել իրենց իմացած խնկոյանկան ստեղծագործությունների մեդիատարբերակներ նախորդ տարի իրենց և այլ սովորողների կողմից պատրաստած մեդիանյութեր, դիտել դրանք, քննարկել:

Ստեղծագործությունների ցանկ   

Խնկոյան <<Փեսացու մուկը>>

Խնկոյան <<Գորտերի խաղը>>

Խնկոյան <<Մոծակի մահը>>

  • Ուսումնական փուլ

Այս փուլում կատարելու ենք խմբային և անհատական աշխատանքներ:

Խմբային աշխատանքն իրականացնելու ենք դպրոցում, դասարանում: Կընտրենք խնկոյանական ստեղծագործություններից «Փեսացու մուկը » և կբեմադրենք: Ստվերային ներկայացում կխաղանք հենց դասարանում, մեզ կօգնի պրոեկտորի լույսն ու էլեկտրոնային գրատախտակը:

Յուրաքանչյուրին տրվելու  է նաև անհատական աշխատանք: Դրանցից են՝

  • Նկարի՛ր քեզ ծանոթ խնկոյանական հերոսներին: Յուրաքանչյուր նկարի տակ մուտքագրի՛ր հերոսի անունը: Պահպանի՛ր նկարը: Ֆիլմ պատրաստի՛ր՝  «Խնկոյանական հերոսների շքերթ» վերնագրով:
  • Տրված ստեղծագործությունը «Փեսացու մուկը », «Մոծակի մահը » բաժանի՛ր հատվածների: Նկարի՛ր յուրաքանչյուր հատվածը և պահպանի՛ր նկարը: Մեծահասակի օգնությամբ ձայնագրի՛ր ստեղծագործությունը  և ֆիլմ ստեղծի՛ր:
  • Ստեղծե՛ք ընտանեկան ներկայացում՝ խնկոյանական որևէ առակի սցենարով:

Նախագծի իրականացման ընթացքում կարող են ի հայտ գալ նոր առաջարկներ , նոր մոտեցումներ և նախագիծը կարող է որոշակի փոփոխությունների ենթարկվել:

  • Եզրափակիչ փուլ

Մինչև հոկտեմբերի  23 –ը բոլոր աշխատանքները կհավաքվեն  կայքի դասարանական էջում  և Խնկոյանական օրերին կներկայացվեն ժողովածուի տեսքով՝ Power Point ծրագրով:

Նախատեսում եմ ճամփորդություն Խնկո Ապոր գրադարան:

Խնկոյանական օրերը երրորդ դասարանում

Նպատակը՝  Խնկոյական օրեր նախագծի իրականացում կրտսեր դպրոցի երրորդ դասարանում:

 Խնդիրները` Խնկոյանական ընթերցարանների, ֆիլմերի, հեքիաթների ժողովածուների ստեղծում, Խնկոյանի ստեղծագործություններին  ծանոթանալ,  ընտանեկան կրթության կազմակերպումը՝ ընտանիքի ներգրավումը սովորողների ուսումնական գործունեությանը, բառապաշարի հարստացում, գրական ժաշակի ձևավորում ու զարգացում, ստեղծագործական երևակայության, բանավոր խոսքի, տեխնոլոգիական, մեդիատեխնոլոգիական, բնագիտական, երաժշտական հմտությունների զարգացում, էլեկտրոնային փոստի կիրառում, ենթակայքի սպասարկում անհատական էջերից, դասարանական բլոգի սպասարկում, անհատական և խմբային (դասարանական) մեդիանյութերի, մեդիափաթեթների ստեղծում, առցանց քննարկումների կազմակերպում:

Սպասվելիք արդյունքներ՝

  • Խնկոյանական ընթերցարանների ստեղծում
  • Խնկոյանական մեդիափաթեթի հավաքում և հրապարակում

Ստեղծագործությունների ցանկ՝

 

Խնկոյան <<Ձմեռ>>

Խնկոյան <<Ճպուռն ու մրջյունը>>

Խնկոյան <<Գայլն ու կատուն>>

Խնկոյան <<Ծիծեռնակին>>

Ընտանեկան նախագիծ

Խնկոյանի ստեղծագործություններից  հայրիկները, մայրիկները ընտրում են իրենց ամենսիրելի ստեղծագործությունները, կարդում են մեզ համար, սովորողները ձայնագրում են, մեդիաֆիլմ կամ աուդիոգիրք են պատրաստում, հրապարակում են դասարանական բլոգում, ենթակայքի իրենց անհատական էջում:

Խմբային նախագծերը նույնպես արդյունավետ են, երբ կարդալուն  միանում է տեխնոլոգիան:

«Ճպուռն ու մրջյունը» ստեղծագործությունը  դերերով կարդալուց և քննարկելուց հետո սովորողներին հանձնարարվում է խմբերով աշխատել: Կավով ծեփել, այնուհետև՝ գունավորել կերպարներին, պատրաստել անհրաժեշտ դեկորացիան: Թվային ֆոտոխցիկով նկարել հերոսների խաղ-ներկայացումը ու արդյունքում կունենանք մեդիաներկայացում:

Աշխատանք բանաստեղծությունների հետ

Բանաստեղծությունը սովորել կենդանի խաղի, բեմականացման, նկարելու միջոցով:

Սովորողները ծանոթանում են «Ձմեռ» բանաստեղծությանը, Wizardbrush  ծրագրով նկարում են բանաստեղծության հատվածները, ձայնագրիչով ձայնագրում  բանաստեղծությունը:  Ձայնագրիչով աշխատանքը լուծում է մի շարք խնդիրներ՝ նպաստում է բանավոր խոսքի զարգացմանը և ճիշտ արտասանությանը, ինչպես նաև լսողությանը զարգացմանը (լսելով գտնել թույլ տրված արտասանական սխալները): Ձայնագրիչով աշխատելիս սովորողները լսում են միմյանց, հայտնում կարծիքներ լսած նյութի վերաբերյալ, քննարկում հետագա անելիքները: Նախագիծն ամբողջացնում է ֆիլմերում, մեդիանյութերում հնչած երաժշտությունը, որի ընտրությունը պիտի համապատասխանի և ուսումնական, և բարձրաճաշակ երաժշտության նորմերին:

Նախատեսվում է ուսումնական ճամփորդություն Խնկոյանի անվան գրադարան:

Ուսումնական ճամփորդությունից առաջ սովորողներին հանձնարարվում է համացանցից, հանրագիտարանից տեղեկություններ հավաքել  Խնկոյանի մասին, ծանոթանալ նրա ստեղծագործություններին, հրատարակված գրքերին: Ճամփորդությունից հետո սովորողները կայքում պատմում են, թե ինչ տվեց նրանց թանգարան այցելությունը, ինչ նոր բան սովորեցին:

Խնկոյան + Մաթեմատիկա =Խնկոյանական Խնդրագիրք

Ընտրել Խնկոյանի սովորողներին ծանոթ ստեղծագործություններ ու դրանց հիման վրա կազմել մաթեմատիկական, տրամաբանական առաջադրանքներ, հարցարաններ: Կարևոր նախապայման է՝ ստեղծագործությունը պետք է յուրացված լինի:

Նախատեսվում է կազմել կամ ստեղծագործությունը վերածել (ներկայացնել) ՝

  • Որպես գնացուցակ
  • աղյուսակների, դիագրամների տեսքով
  • ռոդարիական հարցարանների տեսքով

Ինչպես նաև՝ հաշվել ուսումնական ճամփորդության ծախսերը՝ տոմսի արժեքը, ճանապարհի հեռավորությունը:

Խնկոյան + Բնագիտություն = բնագիտական մեդիաընթերցարաններ

Խնկոյանի ստեղծագործություններից  սովորողները ընտրում են անցած ստեղծագործությունների միջատ-հերոսների, կենդանի-հերոսների՝  մրջյունների, ծիծեռնակների, գայլերի, կատուների, համացանցից  տեղեկություններ են հավաքում դրանց մասին, մշակում են այդ ինֆորմացիան, ներբեռնում են նկարներ: Power Point ծրագրով հավաքում են՝

  • Մեդիաընթերցարան միջատների մասին
  • Մեդիաընթերցարան վայրի կենդանիների մասին
  • Մեդիաընթերցարան ընտանի կենդանիների մասին

Տեխնոլոգիա. Խոհանոց

Նախագծի ընթացքում նախատեսվում է թխել խնկոյանական հերոսների, կազմակերպել հյուրասիրություն:

Նախագծի իրականացման ընթացքում ստեղծված մեդիանյութերը հրապարակվում են դասարանական բլոգում, ենթակայքում:

Խնկոյանական օրերը չորրորդ դասարանում

Նպատակը՝  Խնկոյական օրեր նախագծի իրականացում կրտսեր դպրոցի չորրորդ դասարանում:

 Խնդիրները` Խնկոյանական ընթերցարանների, ֆիլմերի, հեքիաթների ժողովածուների ստեղծում, Խնկոյանի ստեղծագործություններին  ծանոթանալ,  ընտանեկան կրթության կազմակերպումը՝ ընտանիքի ներգրավումը սովորողների ուսումնական գործունեությանը, բառապաշարի հարստացում, գրական ժաշակի ձևավորում ու զարգացում, ստեղծագործական երևակայության, բանավոր խոսքի, տեխնոլոգիական, մեդիատեխնոլոգիական, բնագիտական, երաժշտական հմտությունների զարգացում, էլեկտրոնային փոստի կիրառում, ենթակայքի սպասարկում անհատական էջերից, դասարանական բլոգի սպասարկում, անհատական և խմբային (դասարանական) մեդիանյութերի, մեդիափաթեթների ստեղծում, առցանց քննարկումների կազմակերպում, ընտանեկան կրթության կազմակերպում, սովորողների համագործակցային հմտությունների զարգացում, Խնկոյանի շատ թե քիչ անհայտ ստեղծագործությունների հայտանբերում և տարածում, մոնտաժային ծրագրերի յուրացում, բազմաժանր թատերական ներկայացումների ստեղծում:

  • Սպասվելիք արդյունքները

  • Մեդիաներկայացումներ, փոքրիկ մանրապատումներ, թատերական ներկայացումներ
    Ձայնագրություններ, ֆիլմեր
    Նոր երգեր  Խնկոյանի ստեղծագործություների հիման վրա
    Խնկոյանական ստեղծագործությունների ժողովածու (մեդիափաթեթ)
    Ռադիո թողարկումներ
    Խնկոյանի վիրտուալ թանգարան կամ բլոգ

 

Նախագծի իրականացման նկարագրություն

Ամեն օրը սկսում են Խնկո –Ապոր ստեղծագործությունների ընթերցումով:

Ամեն օր ընտրվում է Խնկոյանի որևէ  ստեղծագործություն, մայրենիի ժամին ընթերցում են, նեկայացնում տարբեր հնարքներով՝ մնջախաղ, երաժշտական, ստվերային ներկայացում:

Սովորողները կազմում են Խնկոյանի ստեղծագործությունների անձնական փաթեթ, իրար փոխանցելով ամբողջացնում են դրանք:

Սովորողները տանն ընթերցում են փաթեթի նյութերը:

Առցանց քննարկումների կազմակերպում:

Տանը և դպրոցում ամեն սովորող իր ընտրած ստեղծագործությունների մեդիապատումներն է ստեղծում, որպես ուսումնական նյութ:

Սովորողների մի խումբ այդ պատումներով ստեղծում է Խնկո-Ապոր աուդիոգրադարան, տեղադրում դասարանի բլոգում, գրադարանի կայքում, որը կարող է նաև հրապարակվել «Պարտեզ» ամսագրում:

Տանը հարազատներն են պատմում իրեց ծանոթ ստեղծագործությունները՝ նկարահանելով: Այդ նյութերն էլ են ավելացվում աուդիոգրադարանին:

Դասարանում սովորողը կազմում է խնկոյանական հերոսների մեդիափաթեթ՝

նկարում է հերոսին,  նշում անունը, ստեղծագործությունը, բնութագրում:

Սովորողները բաժանվում են խմբերի,   աշխատանքի բաժանում են անում:

Մի խումբ, հավաքելով իրենց ստեղծած կերպարների  էջերը, ստեղծում է խնկոյանական կերպարադարան՝ «Դատ ու դատաստան» վերնագրով ժողովածու:

Մյուս խումբը ըստ այդ կերպարադարանի՝  4-5 օրում տեխնոլոգիայի դասարանային և արտադասարանային գործունեության ընթացքում ստեղծում է  այդ կերպարների տիկնիկները:

Երրորդ  խումբը սցենար է ստեղծում տիկնիկային ներկայացման համար:

Երրորդ և չորրորդ խմբերը միասին տիկնիկային ներկայացում են պատրաստում:

Կերպարներկայացում. Մեկ դերասանի թատրոն՝ «Խնկոյանի կերպարների խճանկար»:

Տանը՝ ամեն սովորող ընտրում է իրեն հետաքրքրող կերպարը, անգիր է սովորում համապատասխան ստեղծագործությունը և դասարանում ներկացնում այդ կերպարը մնջախաղով, մատնաթատրոնով,  խոսքով կամ իր ընտրությամբ որևէ իրով:

Ամեն սովորող ինքն է որոշում, թե ինչպես կուզենա ներկայացնել իր կերպարին:

Ամբողջ ընթացքը նկարահանվում է,  ստեղծվում է «Խնկոյանի կերպարների խճանկար»:

 

Հետազոտական աշխատանք գրադարանում Սեպտեմբերի վերջին՝. Գրքեր, տեղեկություններ, որոնք չկան մեր գրադարանում և համացանցում

Գրադարանում ընտրում են շնորհալի խումբ՝ 10-12 հոգի: Սեպտեմբեր ամսին կարդում են Խնկոյան

Աշխատանք ԽնկոԱպոր գրադարանում՝ խնկոյանական ռոդարիկներ

Դասարանում ամեն սովորող իր նեթբուքին խնկոյանական ոճով մի միտք է գրում և ուղարկում ընկերներին. բոլորն ունենում են բոլորի գրածները:  Այդ տողերից մի քանիսն ընտրելով՝ (6-8 տող)  ստեղծում է իր ռոդարիկը և դրանով  ընթերցանության էջ է պատրաստում: Էջն ուղարկում դասընկերներին:

Տանը ընտանիքի անդամների հետ ընտրում են իրենց դուր եկած էջերը և տեղադրում են որևէ սոցցանցում:

Դասարանում սովորողների   6-7 հոգանոց խմբերը  իրենց ստեղծած 6-7 ռոդարիկով ստեղծում են ընթերցարան և տեղադրում կայքի համապատասխան բաժիններում:
Տեխնոլոգիա

Խնկոյանի հերոսներին, կերպարներին դարձնում ենք մեդիակերպարներ. օրինակ հետաքրքիր կլինի, որ հենց ճպուռն ու մրջյունը, կամ էլ մկստանի բոլոր մկները լինեն  մեդիամկներ, մեդիաճպուռներ ու մեդիամրջյուններ: Ստեղծում ենք  աշխատանքային խմբեր, բաժանվելով խմբերի ամեն խումբ աշխատում է մի ստեղծագործության կերպարների ձևափոխումը մեդիակերպարի: Այնուհետև  համակարգչային նկարչական Paint կամ  WizardBrush ծրագրերով ստեղծում ենք մեդիակերպարին: Ամեն մի խմբի անդամները նկարում են իրենց իսկ մոտեցումով, կերպավորում են: Աշխատանքի ավարտից հետո համեամտում են իրենց նկարները, ընտրում ամենալավ ստացված մեդիակերպարը և հենց այդ կերպարով էլ ստեղծում:

Սովորողներին որպես տնային առաջադրանք հանձնարարվում է պատրաստել`
30-40 սմ հասակ ունեցող տիկնիկ, որը կարող է պատրաստել  որևէ հին իր օգտագործելով:

30-40 սմ բարձրության դիմակ:
Դիմակներն պետք է կերպավորեն Խնկոյանի հերոսներից մեկնումեկին:

Մեդիամյուզիքլերաժշտություն՝  ամեն օր

Ստեղծում ենք փոքրիկ երաժշտական ներկայացումներ (մյուզիքլներ) Խնկոյանի ոտանավորների հիման վրա: Ամենասկզբից վերցնում ենք փոքրիկ ոտանավորներ, ընթերցում, պատմում և խաղում  ոտանավորը: Օրինակ՝ կարող ենք վերցնել հենց «Մեղուն»` փոքրիկ, բայց շատ ռիթմիկ ոտանավորը: Ոտանավորը խաղալուց հետո համացանցում փնտրում ենք երաժշտությունը: Երաժշտության ժանրը շատ տարբեր կարող է լինել` դասականից մինչև ժամանակակից ռոք: Եթե նույնիսկ չգտնվի համապատասխան երաժշտությունը ստեղծում, հորինում ենք հենց ոտանավորի ռիթմիկ պատկերին համահունչ երաժշտությունը:

Ամփոփում
Արդեն կիսամյակի վերջում ամփոփում ենք Խնկոյանական օրերը:
Խնկոյանական օրերը ամփոփվում են մեծ երաժշտական, թատերական ներկայացման միջոցով, որի մեջ ամփոփված են լինում Խնկոյանի ստեղծագործությունների գրեթե բոլոր հերոսները`  նոր մոտեցումներով:
Բոլոր աշխատանքները տեղադրվում են բլոգում, համապտասխան առանձնացված բաժիններում:

 

Հեղինակներ՝ Նոր դպրոցի առաջին դասարանի դասվար՝ Անահիտ Հարությունյան
Դպրոց-պարտեզի դասվար՝ Հասմիկ Ավետիքյան
Հեղինակ՝ Դպրոց-պարտեզի դասվար՝ Լուսինե Պետրոսյան
Հեղինակ՝ Նոր դպրոցի դասվար Հասմիկ Ղազարյան
Հեղինակ՝ Գեղարվեստի դպրոց-պարտեզի դասվար Կարինե Խառատյան

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

Սյուզաննա Վարսանյան

Ն. Աշտարակեցու1 դպրոց

Լրագրողների ակումբ

«Մխիթար Սեբաստացի » կրթահամալիր

Ընթերցողի բլոգ

Մխիթար Սեբաստացի Կրթահամալիր

Դիլիջանի թիվ 3 մանկապարտեզ ՀՈԱԿ

Տնօրեն՝ Լիաննա Խալաֆյան

Մարի Միքայելյանի մեդիամիջավայր

«Իմացումի հրճվանք» ծրագրի 3-րդ դասարան, Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր, Հյուսիսային դպրոց-պարտեզ, Հասցե՝ Րաֆֆու 69/1, Հեռ. 73 52 10, Էլ. հասցե՝ artschool@mskh.am

Մարի Միքաելյանի բլոգ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Իմ կախարդական մոլորակը

Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր,Միջին դպրոց 7.3 դասարան

Անահիտ Բեկյան

"Մխիթար Սեբաստացի" կրթահամալիր

Armen Abisoghomyan

Personal Blog | www.abisoghomyan.com

ՏՈՒՆՏՈՒՆԻԿ

մանկական.ուսուցողական.ժամանցային

Հայկական հանրագիտարան

Ձեր թվային գրադարանը

Հայկական կակաչ (Papaver Armeniacum)

Հոգևոր-մշակութային կայք - Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

Ազնիվ Հովհաննիսյան

Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր

Մեդիամիջավայր

Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր /t.avetisyan@mskh.am / Հասցե` Հարավարևմտյան զանգված, Ա. Բաբաջանյան 38/1 Հեռ` +374 (10) 74 21 72 Էլ. փոստ` dproc-partez@mskh.am

3․1 դասարանի բլոգ

Դպրոց-պարտեզ Հեռ` +374 (10) 74 2172 Հեղինակ`Հռիփսիմե Առաքելյան h.araqelyan@mskh.am

Արմինե Աբրահամյանի բլոգ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր

%d такие блоггеры, как: